Resultaten klanttevredenheidsonderzoek 2011 Veolia Limburg

Veolia heeft een online-klantenpanel waarvoor reizigers zich kunnen aanmelden. Een aantal keer per jaar worden dit panel uitgenodigd om deel te nemen aan een klanttevredenheidsonderzoek via internet. De resultaten van dit onderzoek laten goed zien in welke mate de reizigers in Limburg tevreden zijn over de prestaties van Veolia en hoe die tevredenheid zich ontwikkelt in de tijd.

Scores
In het voorjaar 2011 scoort Veolia Transport Limburg gemiddeld voor de dienstverlening een 7,08. Slechts 8,8% van de respondenten geeft gemiddeld een onvoldoende voor de dienstverlening.
In het najaar van 2011 is het gemiddelde rapportcijfer voor de dienstverlening van Veolia Transport Limburg gedaald naar een 7,05. Van alle respondenten geeft dan 8,12% gemiddeld een onvoldoende voor de algemene dienstverlening.

Lees het Persbericht en de samenvatting van de klanttevredenheidsonderzoeken van het Veolia Reizigerspanel.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *